donderdag, april 18, 2024
Follow Us
woensdag 15 juni 2022 18:23

Jaarverslag 2021

Dit jaar heeft er, na 2 jaren van afwezigheid, weer een gecombineerde jaarvergdaring van Stichting Bernard Vos Clubhuus en Vereniging Lievelds Belang kunnen plaatsenvinden.

Het jaarverslag is hier na te lezen en ook te vinden in het menu onder 'Over ons --> Lievelds Belang'.

In het jaarverslag valt onder andere te lezen dat Marty Holkenborg en Gerdo ten Barge de kascontrole hebben verricht over het financiële jaar 2020 en hun goedkeuring over de financiële stukken gegeven. Wij danken Marty en Gerdo voor hun hulp hierbij. Marty is aftredend binnen de kascommissie, wij zoeken hiervoor een vervanger. Aanmelden kan hiervoor bij het bestuur Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mocht u nog vragen, opmerkingen of andere zaken kenbaar willen maken bij Lievelds Belang, wij horen het graag.

Het bestuur van Lievelds Belang vergadert maandelijks op de derde maandag van de maand om 20:30 uur in het Bernard Vos Clubhuus, Bergstraat 5 te Lievelde. Voorafgaand aan onze vergaderingen is er een vrije inloop om inwoners en betrokkenen de kans te geven wensen, ideeën, opmerkingen, etc. aan ons kenbaar te maken. Deze inloop is van 20.00 – 20.30 uur. Indien u van het inloopmoment gebruik wil maken, verzoeken wij u vriendelijk dit kenbaar te maken bij het secretariaat via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De eerstvolgende twee vergaderingen vinden plaats op 20 juni en 18 juli. In de maand augustus vindt er, vanwege de zomervakantie, geen vergadering plaats.

Log in or Sign up